AKO VYTVORIŤ ÚSPEŠNÝ E-SHOP/WEB?
Okrem toho, že v obsahu Vášho nového webu je potrebné použiť kľúčové slová, pod ktorými by Vás potenciálni zákazníci mohli na Googli hľadať, je dobré aj blogovať a vytvárať užitočný obsah, zaujímavý pre Vašu cieľovú skupinu.
Okrem SEO, získania spätých odkazov a tvorby kvalitného, pre používateľov užitočného obsahu, by ste mali:
 |
vybrať spoľahlivého dodávateľa a rýchly hosting, teda miesto, kde bude bezpečne "parkovať" Váš e-shop či webstránka,
|
 |
poznať Vašich zákazníkov, ich potreby a očakávania, získať si ich dôveru,
|
 |
získavať zákaznícke referencie a nebáť sa nimi pochváliť na webstránke či Facebooku, tie totiž veľmi dobre predávajú,
|
 |
odmeňovať zákazníkov a príjemne ich občas prekvapiť,
|
 |
odlíšiť sa od konkurencie – možno aj osobným prístupom, ústretovosťou či zákazníckym servisom,
|
 |
budovať Vašu značku.
|
Bude nám cťou, ak sa aj Vy pridáte k našim spokojným klientom, ktorí nám už viac ako 15 rokov pomáhajú vytvárať biznis pre ľudí a od ľudí.

|