Dobrý deň prajeme z BiznisWebu,
nakoľko nám čo nevidieť začne najdôležitejšie predajné obdobie, pripravili sme pre Vás sumár, ako reagovať na spätnú väzbu od zákazníkov.
Na pozitívne hodnotenia, ďakovné e-maily či posty na sociálnych sieťach sa odpovedá ľahko, s úsmevom na perách a skvelým pocitom za dobre vykonanú prácu.
Okrem poďakovania však môžete urobiť aj oveľa viac. Zákazníkom môžete doporučiť svoje ďalšie produkty, s ktorými by mohli byť rovnako spokojní. S odstupom času (ideálne prostredníctvom remarketingu) sa im pripomenúť s Vašou ponukou alebo prebiehajúcou akciou.
Ak neviete, ako na remarketing na Google či Facebooku, odporúčame školenie od Visibility pre našich klientov za jedinečnú cenu 45 € bez DPH.
Ďalšou možnosťou je osloviť zákazníka a požiadať ho napr. o krátku recenziu či hodnotenie produktu. Hodnotenia produktov zvyšujú dôveryhodnosť Vášho e-shopu a následne vplývajú aj na samotné rozhodnutie o kúpe.
|