Dobrý deň prajeme,
ako ste možno postrehli, po avízovanej zmene štruktúry URL adries v redakčnom systéme FLOX sa vo Facebookovej skupine SEOloger strhla vlna nesúhlasu.
Česká e-commerce komunita nedoporučila náš pôvodný zámer – zmenu URL adries u všetkých klientov BiznisWeb/ByznysWeb.
Preto sme využili ponúkanú konzultáciu od Pavla Ungra a aj na základe odporúčaní od ďalších odborníkov e-commerce scény sme sa rozhodli zmenu zrealizovať len:
➦ u novovytvorených webov a e-shopov,
➦ resp. aktivovať novú štruktúru URL adries na požiadanie aj už existujúcim e-shopom a webstránkám.
Prečo sme sa rozhodli pre novú štruktúru URL adries?
Na základe podnetov od viacerých SEO odborníkov, ktorých služby využívajú naši klienti, a taktiež po odporúčaniach na SEO školení pre našich klientov od Visibility sme dospeli k názoru, že zmena štruktúry URL adries v našom CMS FLOX je ideálnym riešením.
Pripravili sme preto návrh nových URL adries.
A na základe odporúčaní SEO komunity sme novú štruktúru URL adries zaviedli len pre novo vytvárané weby.
Možnosť zaktivovať novú štruktúru URL adries pre existujúce e-shopy a webstránky ponúkame aj klientom, ktorí za ňu v minulosti apelovali.
Stačí nás kontaktovať a následne postupovať podľa pripraveného návodu.
Za porozumenie ďakujeme,

POĎAKOVANIE:
Týmto opätovne ďakujeme všetkým účastníkom diskusie v SEOloger skupine za komentáre, Pavlovi Ungrovi za telefonickú konzultáciu, Visibility a Marcelovi Machovičovi z Visibility za konzultácie pri návrhu štruktúry URL adries.
|